جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

آغاز به کار شورای سیاست‌گذاری ششمین سالانه‌ی ‌عکس دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران

سالانه‌ی عکس دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران از سال ۱۳۹۵ و به همت انجمن علمی این رشته آغاز به کار کرده است. این رویداد دانشجویی در پنج دوره‌ی گذشته با برگزاری نمایشگاه آثار برگزیده‌ی دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد، نشست‌های تخصصی با محوریت عکاسی، پخش فیلم مستند عکاسان بزرگ، نشست‌های گفتگو با هنرمندان، پژوهشگران و عکاسان و همین‌طور گفتگو با استعدادهای نوظهور عکاسی ایران، به فعالیت مستمر خود ادامه داده و تبدیل به یکی از رویدادهای مهم دانشگاهی رشته‌ی عکاسی ایران شده است.

در ادامه‌ی همین روند و طبق شیوه‌نامه‌ی مصوب سالانه، انجمن علمی رشته عکاسی دانشگاه تهران با انتشار فراخوان اقدام به دریافت پروپوزال دبیر اجرایی کرد و پس از بررسی پروپوزال‌های ارسال شده، دبیر اجرایی و اعضای شورای سیاست‌گذاری ششمین سالانه‌ی عکس دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران مشخص شدند.

در این دوره، زانیار بلوری به‌عنوان دبیر علمی، فاطمه احمدی به‌عنوان دبیر اجرایی و فاطمه حسینی، ریحانه جمشیدی، نگین جانی و امین شیرپور به‌عنوان اعضای شورای سیاست‌گذاری ششمین سالانه عکاسی دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران فعالیت خواهند کرد. زمان‌بندی رویدادها و اطلاعیه‌های این دوره از سالانه به‌تدریج در سایت، کانال تلگرام، صفحه‌ی اینستاگرام سالانه منتشر خواهد شد.

پیش از این، چهار دوره‌ی نخست این سالانه به صورت حضوری در پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران برگزار شده است، اما سالانه‌ی پنجم به دلیل شرایط ناشی از همه‌گیری ویروس کووید-۱۹ به صورت مجازی و در در وب‌سایت رسمی سالانه‌ی عکس دانشگاه تهران به آدرس utphotoex.ir به صورت نمایش مجازی آثار و نشست‌ها برگزار شد و آثار برگزیدگان برای دیدن در دسترس است.

0
خوشحال می‌شویم نظرتان را برایمان بنویسید.x