جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فراخوان انتخاب دبیر اجرایی ششمین سالانه‌ی ‌عکس دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران

نظر به ضرورت شناسایی و انتخاب دبیر اجرایی ششمین دوره‌ی سالانه عکس دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران، انجمن علمی رشته‌ی عکاسی دانشگاه تهران در نظر دارد به موجب این فراخوان، از بین اشخاص علاقه‌مند، فعال و واجد شرایط، دبیر سالانه‌ی ششم را انتخاب نماید. لذا اشخاصی که مایل به کاندید شدن در این بخش هستند لازم است ضمن مطالعه‌ی شرایط ذیل، درخواست‌شان را حداکثر تا ۲۵ تیرماه ۱۴۰۰ در بخش ثبت‌نام دبیر اجرایی در سایت سالانه عکس دانشگاه تهران ثبت کنند.

شرایط عمومی و اختصاصی:
- دانشجوی در حال تحصیل در رشته‌ی عکاسی دانشگاه تهران و یا فارغ‌التحصیلانی که بیش از یک سال از اتمام تحصیل‌شان نگذشته باشد.
- عدم محکومیت انضباطی منجر به صدور حکم کمیته انضباطی دانشگاه و درج در پرونده دانشجویی
- عدم سابقه مشروطی در پرونده آموزشی
- داشتن حسن سابقه در زمینه عکاسی و کارهای اجرایی
- تهیه و تدوین متن پروپوزال و ایده‌های اجرایی مناسب جهت برنامه‌ریزی برگزاری سالانه
- بهره‌مندی از ظرفیت دانشجویان و صاحب‌نظران جهت پیشبرد فعالیت‌های اجرایی سالانه

دبیر اجرایی ششمین سالانه‌ی عکس دانشگاه تهران پس از بررسی اطلاعات متقاضیان از طریق شورای انجمن علمی، انتخاب و متعاقباً در رسانه‌های مربوط به سالانه معرفی می‌شود. لازم به ذکر است: ارائه پروپوزال و مطالعه اساسنامه سالانه‌ی عکس دانشگاه تهران توسط متقاضیان الزامی است. همچنین مهلت ثبت‌نام به همراه بارگذاری طرح اجرایی پیشنهادی حداکثر تا ساعت ۲۴ روز ۲۵ تیرماه سال جاری است و تکمیل و تأیید این فرم به منزله آگاهی و پذیرش قوانین و رعایت مقررات جاری این فراخوان و مفاد اساسنامه‌‌ی سالانه عکس دانشگاه تهران است.

فراخوان انتخاب دبیر اجرایی ششمین سالانه‌ی ‌عکس دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران
0
خوشحال می‌شویم نظرتان را برایمان بنویسید.x