دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد عکاسی دانشگاه تهران، ورودی ۱۳۹۵
«شبنوشت کوششی است برای ثبت عابرانی که شب هنگام از پیادهروهای شهر میگذرند. نوعی نوسان میان عکاسی خیابانی و عکاسی پرتره. از سویی اتفاق که عنصر مهمی در عکاسی خیابانی است به خدمت گرفته شده و از سوی دیگر ظرایفی که در عکاسی پرتره اهمیت مییابند. عنصر اتفاق در عکاسی خیابانی به ظرایفی برای بیان پرتره تبدیل شده است، عناصری همچون حالت آنی چهرهها، محو قسمتهایی از بدن و نیز نورهای رنگی تبلیغاتی که در شب گسترهی زیادی از پیادهرو را تحتتأثیر قرار میدهد و با شدت و گرمای زیاد بر چهرهی عابران میتابد. شاید بتوان گفت این نوع از تبلیغات یکی از معدود شیوههای تبلیغاتی است که در خودش تمام نمیشود و به اطراف سرایت میکند. این مجموعه کوششی است برای ثبت کنش تهاجمی تبلیغات بر چهرهها و واکنش مخاطبان نسبت به آن. شاید کیسههای خرید برخی عابران واکنش چند دقیقه قبل آنها به این تبلیغات باشد.»