Search
Close this search box.

پيرو انتشار فراخوان هفتمین سالانه‌ی عکس دانشجویان دانشگاه تهران و پرسش‌هاى مطرح شده پيرامون فراخوان بخش جنبى، شوراى سياست‌گذارى سالانه‌ی هفتم لازم می‌داند این توضیحات را اعلام کند:

• شيوه‌نامه‌ی سالانه، این رویداد را کاملاً درون‌دانشگاهى دانسته و اعضاى شورا را مكلف به پیروی از آن مى‌داند. همچنین هيچ‌گونه تعهد قانونى نسبت به اجراى بخش جنبى بر‌عهده‌ی برگزارکنندگان سالانه نیست.
• به دليل افزايش هزينه‌هاى جارى اعم از چاپ عكس، تهيه كتاب، توليد محتواى ديجيتال، عدم پشتيبانى مالى از سوى دانشگاه و تجربه‌ی برگزاری در سال‌های گذشته، در حال حاضر زیرساخت‌ها برای برگزاری بخش جنبی فراهم نیست.
• سالانه‌ی هفتم مصادف با چهلمين سالگرد تأسيس رشته‌ی عكاسى در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد به همین دلیل در تدارك برنامه‌هايى به اين مناسبت هستیم.

با توجه به نکات ذکر شده، شوراى سياست‌گذارى سالانه‌ی هفتم زیرساخت‌ها و شرایط را برای برگزاری بخش جنبی مناسب نمی‌داند و تصميم بر عدم برگزارى بخش جنبى در سالانه‌ی هفتم گرفته شد. اميد كه در سال‌هاى آينده با رفع شدن موانع پيش رو بتوان بخش جنبی را به شکل مناسب برگزار کرد. همچنین بسیار خوشحالیم که شاهد برگزاری سالانه‌ی عکس در دیگر دانشگاه‌های کشور هستیم‌.

0 0 Votes
Rate this post
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه‌ها
0
خوشحال می‌شویم نظرتان را برایمان بنویسید.x