جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فراخوان انتخاب دبیر اجرایی هفتمین سالانه‌ی عکس دانشجویان عکاسی دانشگاه عکاسی

نظر به ضرورت شناسایی و انتخاب دبیر اجرایی هفتمین دوره‌ی سالانه عکس دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران، انجمن علمی رشته‌ی عکاسی دانشگاه تهران در نظر دارد به موجب این فراخوان دبیر اجرایی سالانه‌ی هفتم را از بین اشخاص علاقه‌مند، فعال و واجد شرایط انتخاب نماید. لذا اشخاصی که مایل به کاندید شدن در این بخش هستند لازم است ضمن مطالعه‌ی شرایط ذیل، درخواست‌شان را حداکثر تا ۷ خرداد ۱۴۰۱ در بخش ثبت‌نام دبیر اجرایی در سایت سالانه عکس دانشگاه تهران ثبت کنند.

شرایط عمومی و اختصاصی:
- تمامی دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته‌ی عکاسی دانشگاه تهران و دانش‌آموختگانی که بیش از یک سال از تاریخ دفاعِ پایان‌نامه‌شان نگذشته باشد صلاحیت ارائه‌ی درخواست کتبی برای سِمَت دبیر اجرایی را دارند.
- نامزدها باید ۵۰ درصد واحدهای درسی‌شان را گذرانده باشند.
- نامزدها می‌بایست برنامه‌ی پیشنهادی و پروپوزال و ایده‌های اجرایی خود را به صورت مکتوب و حداکثر ظرف مدت ۲ هفته پس از انتشار فراخوانِ انتخابِ دبیر اجرایی، ارائه دهند.
- عدم محکومیت انضباطی منجر به صدور حکم کمیته انضباطی دانشگاه و درج در پرونده دانشجویی
- عدم سابقه‌ی مشروطی در پرونده‌ی آموزشی
- داشتن حسن سابقه در زمینه‌ی عکاسی و کارهای اجرایی
- بهره‌مندی از ظرفیت دانشجویان و صاحب‌نظران جهت پیشبرد فعالیت‌های اجرایی سالانه

دبیر اجرایی هفتمین سالانه‌ی عکس دانشگاه تهران پس از بررسی اطلاعات متقاضیان از طریق شورای انجمن علمی، انتخاب و متعاقباً در رسانه‌های مربوط به سالانه معرفی می‌شود. لازم به ذکر است: ارائه‌ی پروپوزال و مطالعه‌ی شیوه‌نامه‌ی سالانه‌ی عکس دانشگاه تهران توسط متقاضیان الزامی است. همچنین مهلت ثبت‌نام به همراه بارگذاری طرح اجرایی پیشنهادی حداکثر تا ساعت ۲۴ روز ۷ خرداد ۱۴۰۱ است و تکمیل و تأیید این فرم به منزله‌ی آگاهی و پذیرش قوانین و رعایت مقررات جاری این فراخوان و مفاد شیوه‌نامه‌ی سالانه‌ی عکس دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران است.

وظایف و اختیارات دبیر اجرایی:
۱- انتخاب و تشکیل کمیته‌ی اجرایی از میان دانشجویان رشته‌ی عکاسی پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران.
۲- برگزاری منظم جلسات شورای سیاستگذاری و کمیته اجرایی.
۳- مدیریت و نظارت بر تمامی اقدامات کمیته‌ی اجرایی.
۴- معرفی یکی از دانشجویان عکاسی پردیس هنرهای زیبا به عنوان یکی از اعضای شورای سیاست‌گذاری به انجمن علمی دانشجویی عکاسی.
۵- دبیر اجرایی برای انجام اموری نظیر گرافیک، طراحی محیطی و تهیه ویدئو، می‌تواند از سایر افراد و متخصصان رشته‌های مرتبط دعوت کند.
۶- دبیر اجرایی می‌بایست با کمک حامیان مالی، سالانه را برگزار و بر نحوه‌ی صرف منابع مالی و امکانات حاصل شده نظارت داشته باشد.
۷- حسن انجامِ امور اداری و هماهنگی‌های لازم برای اجرای سالانه در ادارات تابعه‌ی پردیس هنرهای زیبا بر عهده‌ی دبیر اجرایی است.
۸- ارائه گزارش‌های کتبی دوره‌ای هر ۲ هفته یک بار از روند پیشرفت و وضعیت اجرای سالانه به دبیر انجمن علمی دانشجویی عکاسی.

فراخوان انتخاب دبیر اجرایی هفتمین سالانه‌ی عکس دانشجویان عکاسی دانشگاه عکاسی
0
خوشحال می‌شویم نظرتان را برایمان بنویسید.x