جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

توضیح تکمیلی هیئت داوران و شورای سیاست‌گذاری پنجمین سالانه‌ی عکس دانشگاه تهران

پنج‌شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ جلسه‌ی داوری پنجمین سالانه‌ی عکس دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران با حضور هیئت داوران شامل مهرداد نجم‌آبادی، فرهاد فخریان، غزاله هدایت، شهریار توکلی و بهرنگ صمدزادگان برگزار شد.
به گفته‌ی مهدی وثوق‌نیا، دبیر علمی سالانه‌ی پنجم، مجموعاً ۶۶ نفر در این سالانه شرکت کردند و مجموع ۱۰۰ پروژه به مرحله‌ی داوری رسید که شامل ۷۵ مجموعه عکس، ۱۰ ویدئوآرت، ۱۴ کتاب عکس و ۱ پروژه‌ی وب‌محور بوده و در نهایت ۲۲ نفر با آثاری حاوی ۲۲ مجموعه عکس، ۲ کتاب عکس و ۱ ویدئوآرت برگزیده شدند که آثارشان در سایت سالانه قابل نمایش است.
پس از صحبت‌های مطرح شده در اختتامیه‌ی پنجمین دوره‌ی سالانه، هیئت داوران و شورای سیاست‌گذاری این دوره از سالانه لازم دانستند تا نکته‌ای را روشن کنند. تمام آثار ارسال شده به دبیرخانه‌ی سالانه به صورت تمام و کمال در جلسه‌ی داوری دیده شدند و مورد قضاوت هیئت داوران قرار گرفتند. کتاب عکس «بازیابی» و کتاب عکس «روزنگاری‌ها» نیز امتیاز لازم را از هیئت داوران کسب کرده بودند اما بنا به ملاحظاتی امکان نمایش در سایت سالانه را نداشتند. این عدم نمایش آثار به هیچ عنوان مرتبط با تصمیم هیئت داوران یا شورای سیاست‌گذاری سالانه‌ی پنجم نبوده و صرفاً به دلیل رعایت قوانین و محدودیت‌های جاری صورت گرفته که از حیطه‌ی اختیارات تیم اجرایی خارج است.
لذا با مشورت هیئت داوران و شورای سیاست‌گذاری تصمیم گرفته شد تا نام نیلوفر محمودیان و معین بهرامی نیز در فهرست برگزیدگان سالانه‌ی پنجم قرار بگیرد و همچون دیگر برگزیدگان، با اهدای تندیس از آن‌ها تقدیر شود.

به این ترتیب اسامی برگزیدگان پنجمین سالانه‌ی عکس دانشگاه تهران (به ترتیب الفبا) به شرح زیر است:
بخش مجموعه عکس: امیر ابراهیمی، فرزانه استکی، پیام اکرمی‌پور، مهسا الهی، سجاد آورند، امیربهادر بیات، ریحانه جمشیدی، صبا جواهریان، ثنا حسینی، فاطمه حسینی، پیمان خانی، امیرمحمد رستگار، سایه سالمی، امیرهادی شیرزادی، مشکات طالبی، سوگل غزنوی، اعظم فلاحی، مونا قاسملو، رضا قاسمی، سونیا قنبری، و دلارام وفایی‌نژاد.
بخش کتاب عکس: امیربهادر بیات، معین بهرامی، امیرهادی شیرزادی و نیلوفر محمودیان.
بخش ویدئوآرت: صبا نیازمند.

0
خوشحال می‌شویم نظرتان را برایمان بنویسید.x